Sunday 10 November 2013

Bisnes Pretzel pilihanku: SherZam Pretzel

Assalamualaikum.

Bertemu lagi kita. Ini merupakan entri kedua untuk saya dan dalam entri ini saya akan menceritakan serba-sedikit tentang bisnes pretzel saya. Bermulanya detik "perkenalan" saya dengan bisnes pretzel ini ialah ketika saya mengambil sesi untuk belajar cara-cara membuat pretzel di Keramat.


Pada mulanya pretzel yang saya buat hanyalah untuk keluarga sahaja. Kemudian saya mencuba pula menjualnya dengan kawan-kawan di pejabat. Alhamdulillah, jualan saya amat memberangsangkan. Dari detik itu saya semakin bersemangat untuk meneruskan penjualan pretzel saya ini.

Seperti yang telah saya maklumkan di dalam entri saya sebelum ini, saya ada menjual pretzel dalam 3 perisa iaitu pretzel coklat, oreo dan double coklat. Contoh gambar seperti di bawah ini:

Pretzel Double Coklat

Pretzel Oreo


Pretzel Coklat


Setiap satu bekas pretzel ini ada 25 keping. Harga untuk setiap satu bekas adalah RM12 sahaja.

Sesiapa yang berminat untuk membeli , bolehlah menghubungi saya menggunakan call/sms/watsapp/viber/wechat di 012-3681316. Harga di atas belum termasuk postage ye.

Harga postage bergantung kepada lokasi anda, samada di Semenanjung Malaysia atau selain dari itu. Memandangkan saya bekerja, saya akan pos tempahan anda semua pada setiap Sabtu ye.

Disamping itu juga, kepada sesiapa yang berada di kawasan Ampang, Keramat, KLCC, Kg Baru, Kg Pandan atau di kawasan sekitarnya, saya juga ada menyediakan perkhidmatan penghantaran secara percuma.

Dengan SherZam Pretzel, saya menjanjikan suatu kelainan dan Insyallah anda pasti dapat rasakan kesedapannya.

Sekianlah sahaja entri saya untuk kali ini.

Insyallah, kita akan berjumpa lagi di dalam entri saya seterusnya.

Salam Ukhwah.

No comments:

Post a Comment