Monday 9 December 2013

Pelbagai pilihan pretzel di sini - SherZam Pretzels

Salam semua.

Maaf ye, agak lama saya tidak update entri saya disini. Pada kali ini, entri saya hanya fokus untuk bisnes pretzel yang sedang saya usahakan.

Pada mulanya, harga dua perisa/topping diperkenalkan di SherZam Pretzels iaitu choc dan oreo. Lama kelamaan, saya berfikir untuk terus menambahkan lagi perisa yang sedia ada. Perisa almond dan double choc ditambah supaya SherZam Pretzels lebih bervariasi.

Alhamdulillah, usaha yang pada mulanya untuk suka-suka sahaja, kini menjadi bisnes part-time saya. Sambutan yang diberikan adalah di luar jangkaan dan sangat memberangsangkan. Ini semua rezeki dari Allah. Saya sangat2 bersyukur dan berterima kasih padaNya.

Pilihan pretzels saya adalah seperti gambar di bawah ini:

Topping Oreo yang menjadi kegilaan ramai..hehe

Topping almond nib yang rangup
 
Topping Choc Rice - terbaru dari ladang..hehe

Topping dark choc dan white choc..mmm..yummy

Topping choc yang sedap..terasa coklatnya..


Sesuai juga untuk dibuat "door gift" seperti gambar di bawah ini. 


Berikut adalah gambar-gambar tempahan dari para pelanggan:



Pada sesiapa yang berminat, untuk tempahan, boleh hubungi saya di no 012-3681316. Jangan malu-malu yer. Insyallah sedap. Tempahan ini terbuka pada bila-bila masa sahaja.

Juga boleh dipos kemana sahaja.

Jangan lupa untuk "like" fanpage saya di facebook iaitu SherZam Pretzels. Di sebelah kanan blog saya ini ye.

Terima Kasih. Semoga berjumpa lagi di entri yang seterusnya.

No comments:

Post a Comment